Behavioural Indicators for Teaching and Learning with Technology in Higher Education
How do you recognize a teacher who is competent in teaching with technology and innovating education with technology?
How do you recognize a teacher who is competent in teaching with technology and innovating education with technology?
De ‘Eindrapportage Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict PO’ beschrijft de opbrengsten van vier jaar onderzoekend ontwerpen in het primair onderwijs.
Based on both a review of (practice-based) literature and discussions with experts, the Facilitating Professional Development for Lecturers zone, together with iXperium Centre of Expertise Leren met ict, has developed an initial model for the professional development of lecturers.
Do you want to know which digital competences of lecturers are relevant for educational innovation with IT? Then get to work with the framework of the Facilitating professional development for lecturers zone.
Gepersonaliseerd leren heeft in de onderwijspraktijk verschillende betekenissen en verschijningsvormen gekregen. Scholen hebben daarbij veel vragen over gepersonaliseerd leren met ict in de onderwijspraktijk. Scholen vragen zich af hoe zij het leren van leerlingen kunnen personaliseren, hoe zij ict daarbij kunnen inzetten en wat er nodig is om gepersonaliseerd leren te organiseren.